Tuesday, March 17, 2009

handphone?

i hate HANDPHONE.

kegunaan enset sekarang mmg melampau, cam peristiwa kwn sy mencari sy bile
kredit dy da nak abis tempoh atau bila kredit dy dalam tahap kritikal.


sy memang kurang senang ngan orang camnih.

sekarang kan, byk lah bebudak yang suka gila main msg.
cube korang bayangkan, time dalam bilik kuliah pun tgn tuh sibuk
menaip2 msg and tup tup tup send.

sumpah seranah saya ngan orang camnih, walau hakikat nya
ain pun tergolong dalam orang camtuh.

kenapa handphone atau nama asal dy yang iaitu tangan telefon.
kenapa bukan kaki telefon ke? hidung telefon ke? mat telefon ke?
kan lebey tepat kalau benda alah ini di panggel telinga telefon
kerana, kite gune telinga untuk mendengar kan? atau mulut telefon,
ekoran kite bercakap gunakan mulut and bukan tangan

tapi ironik nya, memang kite type gune tangan oleh itu
tangan telefon pun wujud lah, skrg nih mana gempak da kalau
de enset tp MSG x masyuk OR calling tuh hanya utk BOIfren AND awek dy.

adeii.

korang sedar x, diorang xpun kecoh2 time dorang wat enset dolu2 ckp yang enset tuh utk main msg kan?

saya memang suka la kalau budak yang ade enset tuh kan mesti siap ngan
kamera xmau kalah nya, kena guna yang 2mp dan ke atas
kalau x?

xterserlah ke COOL an mu atau tak kan nya de orang nak pandang

cuz later anda akan dengar ayat2 ini seperti di bisik2kan ke telinga anda..

;eh'eleh beb, pakai enset kamera cikai siot. blah rr.;

camtuh la.

tangan telefon pun mmg popular untuk kegunaan ketara untuk

jeng jeng jeng

CALLER RINGTONE

weyh itu kan benda COOL sekarang, even makcik jual nasi lemak tepi jalan tuh pun,
cube korang call dy MESTI lagu xmau kalah beb, kena lagu hit nombor satu carta hot fm.

kalau x, mane gempak kan?


compare to bebudak zaman sekarang kan, dolu2 tuh sy xpakai pun enset.

pujuk rayu saya x dilayan pun untuk beli enset.

pastuh, de gak bebudak yang memang da mula pakai enset canggih, dolu tuh kan
kalau da pakai yang ber camera tuh. AWAK MEMANG VOGUE gile r.

da xpandang muka, orang pandang enset je. tggu je la enset kena rembat t ea.

form tiga, memang xde la nak de enset2 nih, walaupun ramai da de,
even adik saudara sy yang darjah satu tuh pun da de, tgk la
kesian tol kan sy nih?

ain ain..

pastuh,form 4 mama belikan enset kaler oren 3315. pakai num DIGI.
huhu
pakailah digi ye..
hahahahhaa.

sumpah, saya benci num DIGI, bukan pe, xpham tol la ngan digi tuh je.
xde niat pun nak kutuk2 ke ape.

time form 3-4, memang minat gile kaler oren. haha.
hanya sebab ade sorang membe syg, minat kaler tuh.
pastuh sy yang memang xbape nak active nih PUN trus cube active2 kan diri
hanya sebab budak tuh wakil netball, wakil hoki and sebagai nya.

gile suke.

tapi, nih da lari topik.okie shut up.

tp alkisah nya satu hari nih, balek la sy penat2 dari skola tuh,
tetibe kan sy usya kiri kanan, enset sy da xde.
rupa2 nya....

handhphone first love da kena jual.

cuz mama yang jual.soo..tawakal je la.

ko tetap di hati,my first love enset. kaler oren ke banggaan ku.



mid form 5, aku di kurniakan dengan enset LG kaler itam silver yang siap ngan kamera ngan mp3 player.

enset xde la gempak pun, time tuh saya xminat pun nak men calling ke msg ke,
tolong la jgn send pape, xde nya saya nak pandang enset tuh.

enset tuh setia ngan saya, sampai abis form 5.
flashback kenangan with my lg phone.

time spm tuh ..bawa enset g skola...enset tuh yang teman saya study smpai lewat mlm

okie nih tipu je, enset tuh la yang teman saya wat dajal.
mak suh blaja saya lak sibuk msg kwn saya.

soklan antara hidup mati tuh..

"awk de g konsert tuh ke?"

replied.

"sy kat tempat kejadian, best la..t sy tangkap pic byk2 tjk kat awk."

:time nih,mmg nak thankies die gile2, tp frust abis. cuz

SAPE CAKAP BIOLOGY TUH PENTING HA???!!!
saya lebey rela g konsert malam tuh dari duk umah frust and nangeh 7 hari 7 malam.

pastuh kena paksa baca buku biology,

confession ea.

Saya hanya PANDANG COVER buku kaler ijau tuh ea. sy xnak pun jadi doktor la mama. tengok darah pun sy da rasa pening, nih kan study biology.
tolong r paham.

see, MAMA. MANA ADA AIN BLAJA BIO??!!

ain baca fanfic rated nc17 citer gempak scene mmg ...fulamak.

ehem,okie sambung topik asal....


enset saya, hampir 2 taun saya pakai...

cinta ke-2. name manje enset tuh..

"twigle twigle honey"
hehehehe.

gile ape pompuan nih enset pun de name manja ke?

eh'eleh. bis tuh, name boipren and galpren boleh lak korang panggel

munky la, dunky la.

atau B la. C la D la.

ke name best cam, lolipop and maggie mee ke?

tooth and brush ke?
[ gile seyes, sy xgune name ini cuz tingat someone ke ape.betul.xtipu]



and then. da nak bis taun 2008, akher nya saya maju untuk tukar enset sony ericsson
yang dibeli menggunakan duet gaji saya..

sebenar nya xde niat nak beli enset tuh, idam enset lain.

tapi, camne pun ain not someone who into hp or sms-ing or calling-ain ikut cakap mama. betull.

;okei, semua benda yang di buat statement kat atas adalah PENIPUAN semata2, bajet nak jadi baek nak mampus;

ishh. memang lari topik gile kan?.

yang penting, enset tuh da jadi sebati ngan diri beb, cube bayangkan bile bangun pada satu pagi yang indah.
tibe2 enset hilang..

;okie, g terjun lombong sekarang. frust kan??;

emm. tuh la, da biasa sgt ngan enset tuh,teman makan, teman tido, yang bangunkan kite every morning pun enset tuh gak kan?.
and time frust, enset tuh gak yang ade, utk lap hingus,,calling kwn syg, ..pastuh..yang kite ckp leret smpai ke pagi tuh pun ngan enset tuh gak.


so,....em. xde conclusion pun, enset gile best beb,. AKU syg padamu cinta ke3 ku.hahahaha
enset purple ku syg, ko tetap pilihan.

chehh. pdhal di buat nya enset tuh teruk2. pagi2 alarm bunyi je, trus bang . baling jauh2. siksa enset tuh...ciaann.

ps: penah gak in between pakai enset samsung ngan nokia express music tapi xtahan lama, kalo bukan ilang mesti enset tuh da g travel jauh2 dr saya.\



dear kwn2.haha. saya xhilang la. BUSY je.hahaha. im back^__^