Tuesday, April 14, 2009

i'm goin for another hiATUS.haha

saya budak lepasan spm 2007.

apa yang ada kat saya cuma saat2 kat sekolah je dulu.

bahagia?

;ain sungguh bangga dengan diri sendiri time tuh;

tapi, sape tuh ain?

name tuh da xde meaning dalam hidup saya.

ain. ain. ain.

cuma sorang budak. cop. remaja? yang tercari2 makna hidup and akhir nya
jatuh cam tuh je.

jatuh disini bukan bermaksud

;pada pagi yang indah ain jalan2 kat taman Kampung baru air panas, tiba2 kaki ain tersepah batu dan jatuh lalu ain pun sumpah seranah menyalahkan batu itu.

cis, batu tuh xbersalah pun. yang xde mata itu ain bukan batu.;

tetapi bermaksud

;ain tersungkur dikala mencari makna hidup, ingat kan dunia itu indah..tapi
tipu muslihat...dusta munafik merata2. ain pun jatuh dengan teruk sehingga
dah xde makna nak hidup da pun.;

:oke. saya saje nak nampak bajet cool ngan gune ayat gempak.XD;


ain. ntah nape name ain nih da jadi sangat janggal untuk disebut. and ada ketika saya harap saya boleh tukar je name saya.
given option,

syukur mama saya bagi nama punya panjang, at least boleh main tukar2 nama kan.

thankies ma.

tapi, saya sumpah nak muntah kalau la ada orang panggel saya fara

kwn2...jom practice ea..

oke

1
2
3
say Fara ea..

UWEEKKKK!!!!!!!!!!!!!

;penampar hikmah pun hinggap di pipi;

tapi TETAPI

;anda dibenarkan panggel saya FARA atas DASAR PROFESSIONAL AND KERJA SAHAJA kthxbye;

ain?

saya benci nama nih sekarang.

seolah2 name nih da xwujud bagi saya.

but bagi saya, ain memang dah lama mati.

pada 24 disember 2008. perempuan bernama ain dah pun mati.

;ada rasa nak bagi penampar x kat saya? suka2 saya je nak merendah2kan perkataan mati nih;

who say im not afraid of death?

i am, i was and always will.

saya xpun merendah2kan mati, infact either way people will die. its just bout the timing kan?
may it be fast or may it be late.

5 second from now, god knows when my life akan kena tarik?

;tibe2 hati kecik ain pun berbicara, cisss, xcukup amal nihhh.!!!;

nih je kot sebab utama xleh mati dulu, cuz amal xcukup.

saya pun takot ngan statement kat atas. amal saya sentiasa xcukup.

bein a human, mistake and more mistake become part of life right, and bein a women and a girl to be exact. my desire is almost on everything.
from there, my mistake piled up.

the fact was, HUMAN LIVE TO FULFIL THEIR FCUKING DESIRE. TO PLEASE THEIR INNER PLEASURE.
satisfaction is everywhere in them. and they say next to NO satisfaction.


but i am sure im not alone on this.

to those who used to know me with that name, NOTED. ain already death.

her death body can be found at the opposite side of klcc convention centre and infront of the park at klcc.period. time body discovered was at 9.01pm on the date 24th of disember 2008.

;dont ask why. i used to love that place for ages. until memories kept me away from it.;

death ceremony held in her resident at wangsa maju area section 1 konar konar at sri rampai masuk sri utama international school and terus masuk kanan and kanan.

may ain R.I.P

amin.M